Barnehage- og skulebasert kompetanseutvikling

Ein svært avgjerande faktor for kvaliteten på tilbodet i barnehage og skule er dei tilsette sin kompetanse og deira evne til å leggja tilrette for- og motivera til barn og unge si læring og utvikling. 

Barnehage- og skulebasert kompetanseutvikling skal fremja dette arbeidet. Dette arbeidet skjer i det profesjonelle læringsfellesskap.

Dette arbeidet er del av system for kvalitetsutvikling i barnehage og skule/SFO i Sauda. SFO er del av skule og går inn som del av omtalen av skulebasert kompetanseutvikling. 

Sauda kommune har eit felles system for- og samarbeid med Vindafjord og Suldal kommune i dette arbeidet.

System for kvalitetsutvikling, VISS-kommunane (Vindafjord, Suldal og Sauda)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Barnehage- og skulebasert kompetanseutvikling inngår som ein del av arbeidet i det profesjonelle læringsfellesskapet. Arbeidet skal vera skreddarsydd kvar barnehage og skule, og dei tilsette skal sjølv vera skreddarane i eit felles arbeid. 

Inkluderande fellesskap skal liggja som overordna målsetting for alt arbeidet som blir gjort. Barn, unge og føresette skal bli involvert i arbeidet. Styrar/rektor skal styra og leia arbeidet.